عضو شورای شهر تهران با اشاره به تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران، گفت: سوله منطقه 4 به یک شهربازی 2طبقه تبدیل شده که سازه‌ آن ایمنی لازم را ندارد.

سوله مدیریت بحران تبدیل به شهربازی 2طبقه شده است/ وقوع حوادث ربطی به مبلمان شهری ندارندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد در دویست و هشتاد و سومین جلسه رسمی شورای شهر نسبت به تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران هشدار داد.

وی گفت: اکنون سوله مدیریت بحران منطقه 4 تبدیل به شهربازی 2طبقه شده است، که سازه آن غیراستاندارد و ناایمن است.

این عضو شورای شهر بیان کرد: اکنون در مورد این سازه هشدار دادیم و لازم است به آن پرداخته شود تا خدایی نکرده وقتی حادثه‌ای رخ داد، تازه به اصل موضوع که تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران است، نپردازیم.

وی در مورد طرح الزام شهرداری به طراحی مبلمان شهری جدید، گفت: مخالفت من به دلیل مبهم بودن طرح سازه بود که غیر سازه ‌ای است و به عنوان مبلمان شهری با هزینه و بودجه زیاد باید تغییر کند.

آباد ادامه داد: در همه دنیا ما همین مبلمان شهری را می‌بینیم که در تهران است و همه حوادث رخ داده در تهران ربطی به مبلمان شهری نداشته است.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بهتر است که خدمات شهری ابلاغ کند که از این پس برای مبلمان شهری باید خاصیت چند منظورگی را لحاظ کند تا اتلاف هزینه نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار