بادامکی: سیاه جامگان برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: پس از تغییر و تحولاتی که در فصل نقل و انتقالات در تیم به وجود آمده، مدتی طول می کشد تا نفرات هماهنگ شوند.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت تیم سیاه جامگان اظهار کرد: تمرینات تیم تا روز پنج شنبه تعطیل است و از این روز کار آماده سازی برای ادامه لیگ شروع می‌ شود. در حال حاضر شرایط‌ تیم نسبتاً ایده آل است و امیدواریم در طول تعطیلات تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی درپاسخ به این سوال که عملکردش را در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر چطور ارزیابی می کند پاسخ داد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات به تیم سیاه جامگان ملحق شده ام هنوز آن چنان که باید نتوانسته ام با بازیکنان تیم هماهنگ شوم.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تیم ما هنوز از نظر تاکتیکی خیلی عقب است البته این امر طبیعی است بعد از تغییر و تحولاتی که در فصل نقل و انتقالات در تیم  داشته ایم مدتی طول می کشد تا نفرات هماهنگ شوند

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل گسترش  فولاد تبریز در هفته پنجم لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم گسترش از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه این دیدار در تبریز برگزار می شود بازی سختی را مقابل این تیم در پیش داریم اما امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش اعضای تیم بتوانیم دست پر از تبریز برگردیم.

بادامکی در پایان درباره برگزاری اردوی این تیم در اصفهان یاد آور شد: با توجه به این که بیست بازیکن جدید به تیم سیاه جامگان در این فصل اضافه شده، هنوز بازیکنان نتوانسته اند به هماهنگی برسند و به طور حتم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی این نقطه ضغف برطرف خواهد شد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار