بادامکی: فولاد خوزستان تیم خوب و قابل احترامی دارد/ اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:فولاد خوزستان تیم تاکتیکی، خوب و قابل احترامی دارد و از مهره‌های خوبی هم بهره‌مند است.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد بازی سیاه جامگان مقابل فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر بیان کرد: فولاد خوزستان تیم تاکتیکی، خوب و قابل احترامی دارد و از مهره‌های خوبی هم بهره‌مند است، اما تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا با پیروزی در این دیدار به چند هفته ناکامی در نتیجه گیری پایان دهیم.

وی ادامه داد: فولادخوزستان در هفته های گذشته نشان داده که به تیم بهتری از هفته های اول تبدیل شده و از کادرفنی خوبی هم بهره می برد.تیم فولاد جوان و با نشاط است و مطمئن باشید در آخر فصل جزو تیم‌های بالانشین جدول خواهد بود.

کاپیتان تیم سیاه جامگان درمورد نیامدن بایرامی به تیم سیاه جامگان تصریح کرد: بهتر است دلیل نیامدن این بازیکن به تیم سیاه جامگان را از مدیران تیم جویا شد.فقط امیدوارم مسئولان تیم تا دیر نشده یک بازیکن با کیفیت را جذب کنند تا بتواند مشکلات سیاه جامگان را در ادامه فصل برطرف کند.

بادامکی با اشاره به حل نشدن مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: مدیران باشگاه تا دیر نشده باید یک حامی مالی مناسب برای تیم پیدا کنند تا بتواند با تزریق پول انگیزه مضاعفی را در بین بازیکن تیم ایجاد کند و در صورتی که مشکلات مالی سیاه جامگان ادامه داشته باشد،مطمئن باشید کار برای تیم سیاه جامگان در ادامه بازی های باقیمانده لیگ شانزدهم دشوار تر از این هم خواهد شد.

وی در پایان درمورد مشکلات داوری بر علیه تیم سیاه جامگان یاد آور شد: برای چندمین بار است که اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است و با همه احترام به داوران، اما اشتباهات به ضرر ما است.امیدوارم داوران در ادامه لیگ با تمرکز بیشتری قضاوت کنند تا دیگر حق هیچ تیمی پایمال نشود.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار