بادامکی: خداداد به داد بازیکنان سیاه جامگان رسید

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:از زمانی که عزیزی به سیاه جامگان آمده است شرایط روحی و روانی بازیکنان نسبت به گذشته بهتر شده است.

غلامحسن بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان بیان کرد: از هفته گذشته تمرینات تیم سیاه جامگان برای حضور موفق در نیم فصل دوم لیگ آغاز شده است و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم مان حاکم است.
 
وی ادامه داد: از زمانی که عزیزی به سیاه جامگان آمده است شرایط روحی و روانی بازیکنان نسبت به گذشته بهتر شده و این نشان دهنده این است که سیاه جامگان با ادامه این روند در نیم فصل دوم باید نتایج بهتری بگیرد.
 
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل ذوب آهن،تصریح کرد: بازی بسیار سخت و محکم و نفسگیر برای هر دو تیم است. کاملا تیم ذوب آهن را می شناسیم.ذوب آهن نتایج قابل قبولی گرفته و جایگاه آنها پیغام می دهد که کارمان سخت است. تیم ما هم آماده است که جلو برویم و ذوب آهن را از پیش رو برداریم تا با کسب این 3 امتیاز جایگاه مان را در جدول رده بندی ارتقا دهیم.
 
بادامکی در پاسخ به این سوال که عملکردش را در نیم فصل نخست لیگ برتر چطور ارزیابی می کند،افزود: نتوانستم آن چنان که باید در نیم نخست لیگ برتر برای تیمم مفید باشم اما تمام تلاشم را می کنم که در ادامه لیگ بازی های به مراتب بهتری را برای تیمم به نمایش بگذارم.
 
وی درمورد مشکلات مالی تیم سیاه جامگان عنوان کرد: بیشتر تیم های لیگ برتری با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند اما نبود حامی مالی و امکانات محدود باعث شد تا سیاه جامگان از شروع لیگ با مشکلات زیادی مواجه شود و مسلما مسائل مالی در تمام قسمت ها تاثیر گذار است و به همین علت نتوانستیم خوب در بازی ها تمرکز داشته باشیم و متاسفانه نتایج مطلوبی نگرفتیم.امیدوارم با سعی و تلاش بیشتر بچه ها و حمایت حامیان در برطرف کردن مسائل مالی بتوانیم در نیم فصل دوم با قدرت ظاهر شویم و نتایج خوبی بگیریم.
 
بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا سیاه جامگان می تواند در لیگ برتر ماندگار شود یا خیر،اظهار کرد: همیشه بازی های فوتبال در نیم فصل دوم دشوارتر می شود و مربیان و مسئولان تیم ها در پی برطرف نواقص و جذب بازیکن جدید و تاثیر گذار در تیم خود هستند،که خوشبختانه تیم ما شش بازیکن جدید در اختیار گرفته است و تمام سعی تلاش ما ماندن در لیگ است که این اتفاق تنها با وحدت و تلاش بیشتر مثمر ثمر واقع می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار