مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6میلیون متر مکعب آب آشامیدنی سالجاری در این استان تولید و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سیدعلی لدنی نژاد گفت: فرسودگی شبکه های توزیع یکی از چالش های اصلی پیش روی شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی ادامه داد: فرسودگی بیش از 30 درصدی شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای اقماری کهگیلویه و بویر احمد نیازمند اعتبارات کلان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزون بر 200 حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرها و روستاهای اقماری استان در سالجاری احداث و بازسازی شده است.

لدنی نژاد جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب را یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب و فاضلاب دانست و ابراز داشت: 400 انشعاب غیرمجاز آب در شهر یاسوج و روستاهای اقماری در سالجاری شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: جلوگیری از هدر رفت آب نیز یکی از اولویت های اصلی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد است.

وی تصریح کرد: واحد بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان با پایش و برنامه ریزی منظم به صورت شبانه روزی در این راستا تلاش دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد صرفه جویی در مصرف آب از سوی مشترکان را بهترین راهکار در جلوگیری از هدررفت آب ذکر کرد.

مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 138 هزار مشترک آب و بیش از 37 هزار مشترک فاضلاب است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.