مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 45 درصدی مجتمع خدمات رفاهی مختار یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود باقری در حاشیه بازدید از مجتمع خدمات رفاهی مختار اظهار کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را به کار گرفته تا شرایط و زیرساخت‌های گردشگری در این استان فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهر یاسوج به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی شرایط بسیاری خوبی برای جذب گردشگر دارد.

وی عنوان کرد: سالانه مسافران زیادی از سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، همچنین مجتمع بزرگ خدماتی و رفاهی دنا، بشار و مختار از اماکن گردشگری است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

باقری گفت: این مجتمع رفاهی در مسیر یاسوج  به اصفهان قرار گرفته که با افتتاح آن پذیرای مسافران زیادی است.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مساحت این مجتمع افزود: این مجتمع با زیربنای سه هزار و 200 متر مربع و در چهار طبقه قرار گرفته و اماکنی شامل رستوران، سوئیت، کافی‌شاپ، سفرخانه سنتی و فروشگاه سوغات محلی و صنایع دستی  و همچنین سالن جلسات دارد.

وی با اشاره به اعتبار این پروژه تصریح کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومان بوده که 2 میلیارد و 500 تومان آن از محل صندوق توسعه ملی است.

باقری با بیان این که ساخت این مجتمع از ضروریات بوده، خاطرنشان کرد: در کنار این مجتمع نیز یک باب مسجد بین راهی احداث شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.