بازرگانی فيلم كوتاه، شرايط توليد و نمايش فيلم كوتاه در ساير كشورها مي‌تواند به فيلمسازان ايرانی برای داشتن ارتباط جهانی بسيار كمك كند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر شهاب رضویان درباره جشنواره فيلم كوتاه تهران گفت: ابتدا باید بگویم یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در جهان و خاورمیانه از سوی انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود که تاکنون سی‌وسه دوره آن برگزار شده است و همین سابقه و ریشه‌اش  موجب شده تا به عنوان یک جشنواره معتبر و مهم درسطح کشور وحتی جهان شناخته شود.

وی در ادامه افزود: اگر مهماناني كه براي جشنواره به ايران دعوت مي‌شوند با رويكردهاي آموزشي انتخاب شوند و كارگاه‌هاي عملي براي فیلمسازان ما برگزار كنند ثمربخش‌تر خواهد بود، موضوع‌هايي مثل بازرگاني فيلم كوتاه، شرايط توليد و نمايش فيلم كوتاه در ساير كشورها مي تواند به فيلمسازان ايراني براي داشتن ارتباط جهاني بسيار كمك كند.
 
رضویان در ادامه از مسؤولین برگزاری جشنواره خواست تا در انتخاب فيلم‌ها مميزي سخت اعمال نشود. او گفت: در انتخاب آثار و داوری‌ها دقت کنیم اما ممیزی‌ها سخت‌گیرانه نباشد این امر موجب کمیت و کیفیت بیش از پیش جشنواره خواهد شد.  
 
گفتنی است سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ 18 تا 24 آبان ماه با حضور آثار 117 کشور جهان در محل پردیس چارسو برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار