قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر لزوم مشارکت شهرداری های این منطقه در جهت آبادانی هرچه بیشتر این شهرستان خواف تاکید کرد.

لزوم تلاش در جهت توسعه ظرفیتهای بالقوه حوزه شهری در خواف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسماعیل نورمحمدی گفت: ظرفیتهای فراوانی در این منطقه مرزی وجود دارد که باید در جهت توسعه آن تلاش شود.

او به توانمندی ها و رسالت سازمان همیاری در جهت کمک به آبادانی شهر های استان اشاره کرد و افزود: قطعاً با تعامل و مشارکت هرچه بیشتر شهرداری های مناطق مرزی و استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری می توانیم شاهد اجرای طرح ها و پروژه های مختلف شهری و آبادانی هرچه بیشتر شهرهای استان باشیم.

قائم مقام سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در خصوص پروژه شهرک حمل و نقل خواف نیز عنوان کرد: بررسی های کارشناسی و اقدامات اولیه در این خصوص در حال انجام است که تلاش می شود، طرح جامعی برای این شهرک به عنوان یک لجستیک پارک در منطقه، تدوین شود.

نورمحمدی با تاکید بر توجه سازمان همیاری به ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها، خاطر نشان کرد: ایجاد این لجستیک پارک علاوه بر تاثیرات مطلوبش بر حوزه حمل و نقل و ترانزیت کالا در مرز، کمک شایانی به ایجاد اشتغال در منطقه و همچنین درآمد پایدار برای شهرداری ها خواهد کرد.

انتهای پیام // ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.