نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اهتمام ویژه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ۳ درصد از درآمد نفت و گاز به مناطق محروم و مرزی کشور اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد فیضی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اردبیل اظهار داشت: با اهتمام کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی مجلس شورای اسلامی 3 درصد از درآمد نفت و گاز در کشور به استان‌های محروم و مرزی اختصاص می‌یابد که این امر نسبت به سال گذشته که 2 درصد بوده افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل نیز یکی از استان‌های محروم و مرزی است، افزود: با اختصاص 3 درصد از درآمد نفت و گاز انتظار داریم بسیاری از مشکلات اقتصادی منطقه برطرف شود و نیاز است در این زمینه دولت حمایت همه‌جانبه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل منوط به برخی مزیت‌ها و تشویق‌های صادراتی است، گفت: باید با برنامه‌ریزی اساسی تسهیلات و خدماتی به سرمایه‌گذاران دراردبیل ارائه شود تا آن‌ها به جای سرمایه‌گذاری در مرکز کشور در استان اردبیل سرمایه‌گذاری داشته باشند.

فیضی تصریح کرد:متاسفانه در گذشته اعتبارات به صورت عادلانه در مناطق مختلف کشور توزیع نشده است و استان اردبیل در این راستا مورد بی‌مهری فراوان قرار گرفته است و در برنامه ششم توسعه توزیع بودجه به صورت عادلانه و متوازن پیش‌بینی شده که امیدواریم بتوانیم بی‌مهری‌های گذشته به اردبیل را جبران کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.