سرپرست تیم امید سپک تاکرا گفت: هدف ما از شرکت در مسابقات تایلند کسب مقام نیست بلکه تلاش می کنیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

آجودانی: هدفمان کسب مقام در مسابقات تایلند نیستجواد آجودانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تیم ملی امید سپک تاکرا گفت: تیم ملی امید سپک تاکرا برای شرکت در رقابت های آسیایی تایلند آماده می شود که برای اولین در این دور از رقابت ها شرکت می کند.

وی افزود: مسابقات تایلند از 24 مهرماه آغاز می شود و برای آمادگی ملی پوشان چند اردو در نظر گرفتیم. اردو چهارم تیم ملی به میزبانی بجنورد به مدت 10 روز برگزار می شود .که در پایان اردوهای تدارکاتی اعضای تیم ملی برای اعزام به این مسابقات مشخص می شوند.

آجودانی گفت: تیم ملی شرایط مساعدی دارد و بازیکنان با اینکه سطح حرفه ای دارند اما تجربه بازی رقابت های بین المللی را ندارند و مسابقات تایلند اولین مسابقه برون مرزی ملی پوشان محسوب می شود.

سرپرست تیم ملی افزود :هدف ما از شرکت در رقابت های تایلند کسب مقام نیست اما تمام تلاشمان را می کنیم تا در اولین مسابقه بین المللی بهترین نتیجه را کسب به دست آوریم.

وی ادامه داد: برنامه استعدادیابی در ایران در دو سال اخیر به طور جدی پیگیری می شود به طوری که در اردو اول ملی پوشان 40 بازیکن طراز اول شرکت کردند اما متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی ناچار به انتخاب تعدادی از این بازیکنان شدیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار