184طرح با بیش از 840 میلیارد ریال هزینه دردو شهرستان خراسان رضوی آماده بهره برداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این طرحها شامل 115 طرح در نیشابور و 69 طرح در شهرستان مرزی تایباد است.

فرماندار نیشابورگفت: طرحها ی عمرانی، کشاورزی، خدماتی و رفاهی در نیشابور با بیش از 600 میلیارد ریال هزینه از اعتبارات دولتی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی ساخته شده است و همزمان با هفته دولت بهره برداری می شود.

غلامحسین مظفری افزود:طرحهای مخابراتی، برق رسانی، کشاورزی،آموزشی ورفاهی، آبرسانی روستایی، ساخت وتجهیزواحدهای خدمات پزشکی ودرمانی، واحد تولیدی وصنعتی، توسعه اماکن زیارتی واوقافی، خدمات شهری شهرداریها، راه روستایی،ساختمان دهیاری و طرح توسعه روستایی از این طرحهای ساخته شده است.

او گفت: هفته دولت یادآورشهادت دو تن از بهترین، پاکترین و شجاع ترین فرزندان خمینی کبیر (ره) ویکی از مقاطع موثر در تاریخ انقلاب اسلامی وفرصتی است تاخدمتگزاران مردم، توان اجرایی خود را در این نقطه عطف در معرض قضاوت و نقد همگان قرار دهند.

فرماندار تایبادهم گفت: درهفته دولت بهره برداری از 68 عمرانی در بخـش‌ های عمران شهری و روستایی، تولیدی، 184 طرح با بیش از 840 میلیارد ریال دردو شهرستان خراسان رضوی آماده بهره برداریکشـاورزی، آمـوزشی، خدمـاتی، راه‌ و‌ ترابـری با بیش از 210 میلیارد ریال و همچنین طرح اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب 285 برنامه با35 میلیارد و 190 میلیون ریال در شهرها و روستاهای این شهرستان آغاز می شود.

حسین شرافتی افزود: برنامه های هفته دولت درشهرستان تایباد با محور اقتصاد مقاومتی و همچنین تاکید بر نقش مهم مرزنشینان تشیع وتسنن در امنیت این شهرستان مرزی تایباد برگزار می شود.

شهرستان نیشابور در غرب مشهد و شهرستان تایباد در منطقه مرزی شرق کشور در جنوب شرقی خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.