مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی از افتتاح 77 پروژه آبرسانی روستایی استان و بهره مندی بیش از 177 هزار نفر از مزایای آن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد دانشگر گفت: این تعداد پروژه در سطح شهرستان های استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت و بیش از 177 هزار نفر در مردم 178روستای استان را از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می سازد.

وی گفت: براي انجام این پروژه ها در مجموع، 146 كيلومتر خط انتقال و 137 كيلومتر شبكه توزيع اجرا شده و 30 باب مخزن ذخيره با حجم 7010 مترمكعب احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی حفر و تجهیز 39 حلقه چاه با آبدهي 581 ليتر بر ثانيه، احداث 242 حوضچه شیرآلات، نصب 50 دستگاه پمپ و ساخت 22 ايستگاه پمپاژ را از ديگر مشخصات پروژه هاي افتتاحي دهه فجر سال جاري برشمرد.

دانشگر احداث 8 باب موتورخانه و 11 باب اطاقک کلریناتور و همچنین نصب و اصلاح 4249 فقره انشعاب را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای این پروژه ها ذکر کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفار خراسان رضوی افزود: برای اجرای این پروژه ها در مجموع بالغ بر 254 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.