محمدجعفر مرادی دونده ماراتن کشورمان با اقدام عجیبش در پایان بردن مسابقات در ریو تاریخ ساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی آخرین روز از بازی های دو و میدانی المپیک ریو 2016، در رشته ماراتن با قهرمانی کیپچوگه از کنیا به پایان رسید که محمد جعفر مرادی نماینده کشورمان دراولین تجربه المپیکی خود توانست مسابقه را تا انتها به پایان برساند. 

مرادی در حالی که چند قدم به پایان رقابت دوی ماراتن المپیک باقی مانده بود، به یک باره تعادل خود را از دست داد و در اقدام غیر منتظره با دو زانو و به حالت نامتعادل خود را به خط پایان رساند تا غیرت ایرانی خود را به سایر دوندگان جهان به اثبات برساند و این حرکت او مورد تشویق سایر ورزشکاران قرار گرفت.

پس از این رقابت محمد جعفر مرادی با کمک پزشکان پیست مسابقات را ترک کرد تا مداوا بر روی وی انجام گیرد تا به حالت شرایط عادی خود باز گردد.


مرادی سومین دونده ای است که در طول تاریخ دو و میدانی کشورمان، به عنوان نماینده ایران در دوی ماراتن مسابقات المپیک حضور می یابد و  موفق شد با ثبت زمان 2 ساعت، 31 دقیقه و 58 صدم ثانیه در میان 155 شرکت کننده حاضر در این مسابقات با رتبه 129 به کار خود در ریو 2016 پایان دهد.

براین اساس محمد جعفر مرادی طی روزهای آینده به همراه مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی از برزیل عازم امارات می شوند تا با پروازی مستقیم به تهران باز گردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
ماشاله به غیرتت مرد........................گودرزی یاد بگیر
آخرین اخبار