فکر می‌کنم «امروزی‌ها» برنامه موفقی باشد؛ چون ادامه برنامه پرمخاطب «امروز هنوز تموم نشده» است.

پدرام کریمی، مجری در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیش بینی از استقبال مردم از برنامه «امروزی‌ها» گفت: استقبال نهایی مردم از برنامه را پس از اجرا باید ارزیابی کرد اما فکر می‌کنم «امروزی‌ها» برنامه موفقی باشد؛ چون این برنامه ادامه «امروز هنوز تموم نشده» است ولی با عنوان «امروزی ها». به دلیل آن که «امروز هنوز تموم نشده» مخاطبان زیادی داشت، پس «امروزی‌ها» هم احتمالا موفق می‌شود.

وی در خصوص علت تغییر نام این برنامه، اظهار داشت: نظر مدیران بود که نام برنامه تغییر کند، چون می خواستند برنامه به روز شود.

مجری برنامه «امروزی‌ها» در خصوص تغییراتی که برنامه جدید نسبت به برنامه های پیشین داشته است، عنوان کرد: در این برنامه هم مانند سری قبل، محور برنامه همچنان جوانان هستند و موضوعات پیرامون مشکلات آن‌ها می گردد. با این حال در این سری از برنامه، جوانان خود طرح موضوع می‌کنند و تمامی این اتفاقات در برنامه ای شاد و با ریتمی تندتر از پیش رخ می دهد. 

کریمی در خصوص میهمانان این سری برنامه، گفت: مهمانان ما از تمامی اقشار هستند و در طول هفته وقتی راجع به موضوعی خاص حرف می زنیم (برای مثال ازدواج)، از بازیگران و ورزشکاران جوان و مجرد دعوت می‌کنیم تا به برنامه بیایند و پیرامون موضوع با آنان به بحث می‌نشینیم.

این مجری در خصوص سختی‌های اجرای این برنامه، اظهار داشت: هر برنامه‌ای سختی‌های خاص خود را دارد. در برنامه‌های پیشین به دلیل زنده بودن برنامه، هماهنگی با مهمانان گاهی اوقات سخت می نمود که در سری جدید، با توجه به پیش تولید خوبی که صورت گرفته این مسئله نیز مرتفع شد.

وی ادامه داد: در این دوره نیز همانند سری پیشین از موسیقی بهره می گیریم و به پخش آهنگ‌هایی می‌پردازیم که پیشتر جایی پخش نشده اند. خوانندگانی را به برنامه دعوت می کنیم که جدای آن که جوان هستند،‌ صدای خوبی نیز دارند و مردم با صدایشان آشنا هستند.

کریمی بیان کرد: برنامه از تیتراژهایی خوب نیز برخوردار است. هم تیتراژ آغازین داریم و هم تیتراژ پایانی که شامل موسیقی سنتی و پاپ می شود. 

این مجری در خصوص همکاری با تهیه کننده برنامه، ‌احسان ارغوانی گفت: احسان ارغوانی از آن دست تهیه کننده‌هاست که پس از او کار کردن با دیگران سخت می‌شود، ‌چون انسان را بد عادت می‌کند، تهیه کننده جوانی که مثل او تا این حد مسلط به برنامه ترکیبی باشد،‌ سخت پیدا می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار