دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز وارد استان اصفهان شد و در نخستین برنامه به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان رفت.

دستاورد های حوزه فناوری ارتباطات در دولت یازدهم از افتخارات کشور است
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه هفته دولت محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز از طریق فرودگاه شهید بهشتی وارد استان اصفهان شد و در نخستین برنامه خود به همراه استاندار اصفهان و جمعی از مدیران با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد

 واعظی در دیدار با امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سختی‌های دولت در ابتدای کار در سال 92 گفت: با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلات در روزهای اول دولت، امروز شاهد امنیت، ثبات و آرامش در کشور هستیم.

وی افزود: صمیمت و همدلی دولت و ملت زیر سایه حمایت‌های مقام معظم رهبری زمینه ساز دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف در کشور شد.

وزیر ارتباطات موضوع اقتصاد و روابط خارجی را دو اولویت دولت دانست و گفت: قطعاً تمامی برنامه‌های دولت منوط به توجه و موفقیت در این دو بخش است.

وی اظهار کرد: امروز در کشور شاهد رشد مناسبی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی هستیم که در مجموع رونق اقتصادی را فراهم کرد.

واعظی یکی از نشانه‌های تغییر شرایط کشور در حوزه اقتصادی و صنعتی را فعالیت مجدد کارخانه‌های نیمه تعطیل دانست و گفت: در ابتدای دولت حدود 7500 کارخانه و مرکز صنعتی نیمه تعطیل شناسایی شد و با تخصیص منابع و تجهیز امکانات حدود 1300 کارخانه فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

در این دیدار حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ،  ict و دستاوردهای این حوزه را از افتخارات خطاب کرد و گفت: متناسب با اخباری که دریافت کردم عملکرد خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد که می‌توان این حوزه را از افتخارات کشور دانست.

وی با اشاره به برجام در دولت تدبیر و امید گفت:  دستاورد دولت در سیاست خارجی بسیار خوب بود و در موضوع برجام کار بزرگی انجام شد و آثار مناسبی در کشور داشت، لیکن بد عهدی طرف مقابل نافی زحمات دولتمردان نیست.


منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار