محمود واعظی وزیر ارتباطات در سفر به استان اصفهان با حضور در شهرستان‌ اردستان، تعدادی از طرح‌های ارتباطی و مخابراتی را افتتاح کرد.

روستاهای بالای 15 خانوار شهرستان اردستان اینترنت پرسرعت خواهند داشت .
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور وزیر ارتباطات چندین طرح ارتباطی و مخابراتی در شهرستان اردستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به مناسبت هفته دولت به استان اصفهان سفر کرده است در جلسه شورای اداری اردستان در مسجد جامع این شهرستان افزود: سیاست دولت، خدمات رسانی به مردم است و شعار دولت این است که ایران تنها تهران نیست بلکه امکانات باید در تمام نقاط کشور توزیع شود چرا که ورود امکانات به شهرستان‌ها جلوی مهاجرت به مرکز استان‌ها را می‌گیرد.

وی با اشاره به این که دولت مساله بیکاری را بسیار جدی می‌داند و می‌کوشد این مشکل را برطرف کند، گفت: دولت امسال را سال رونق اقتصادی نامیده است و افق پنج ماهه امسال نیز نشان می‌دهد که در بخش صنعت 8 درصد رشد، در بخش کشاورزی 4 درصد و در اقتصاد 4.4 درصد رشد داشته‌ایم و در آینده نزدیک نیز وضعیت اقتصاد مردم بهتر خواهد شد.

واعظی با اشاره به وضعیت ارتباطی روستاهای شهرستان اردستان گفت: به کلیه روستاهای بالای 15 خانوار این شهرستان اینترنت داده می‌شود و این در حالی است که همه روستاهای اردستان از تلفن نیز برخوردارند.

وی ادامه داد: دولت در زمینه اشتغال از کلیه تصمیماتی که استانداری اصفهان بگیرد، حمایت خواهد کرد.

گفتنی است؛ همزمان با سفر امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اردستان 16 طرح ارتباطی و مخابراتی با اعتبار بالغ بر 95 میلیارد و 210 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد. این طرح‌ها شامل دو سایت' 3G' در شهرهای زواره و مهاباد، راه اندازی مسیر انتقال فیبر نوری اردستان - نائین به اصفهان، اجرای ترانسمیشن صنایع ریخته گری، تقویت یکسوکننده تأمین تغذیه نیروی 47 ولت تجهیزات' 1800 BTS ' و سایت مرکز زواره، اجرای سایت BTS روستاهای خیرآباد و درباغ، اجرای فیوژن مسیر ارتباطی 'ONU11' و 12 و DLC.3 مرکز شهید مدرس، ظرفیت سازی پورت دیتای مرکز زواره، توسعه دیتای مرکز مهاباد و ظرفیت سازی پورت دیتای اردستان، راه اندازی 'ONU' با ظرفیت 384 تلفن و 128 پورت در شهرهای اردستان و زواره است.

منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار