مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دولت امسال 76 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در نقاط مختلف این استان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهانبخش ایزدپور گفت: مهمترین این برنامه ها شامل تجلیل از ورزشکاران، کارکنان نمونه اداره کل ورزش و جوانان و پیشکسوتان، مربیان و داوران برتر، همایش پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی در رشته بومی و محلی، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی و دیدار کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی با خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی خواستار حضور گسترده جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان در این برنامه ها شد.

ایزدپور افزود: سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد پرخیر و برکت و زمینه ساز توسعه و شکوفایی زیرساخت های ورزشی این استان خواهد بود.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به ورزش کهگیلویه و بویراحمد دارد و برای کاهش کمبودهای امکاناتی و تجهیزاتی ورزشکاران این استان نیز تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

ایزدپور از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز 26 شهریور امسال در یاسوج با حمایت و مشارکت شهرداری این شهر و حضور شبکه سوم سیما خبر داد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 46 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.

دوم تا هشتم شهریور هر سال در ایران به نام هفته دولت نامگذاری شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.