معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت ها، کارآمدی و خدمات نظام و انقلاب بیش از پیش در هفته دولت امسال تشریح شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی در نشست ستاد بزرگداشت شهدای دولت اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای اعلام و تبیین خدمات و عملکرد دولت است که باید استفاده بهینه ای از آن شود.

وی افزود: در هفته دولت امسال هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصاویر شهدای خود را در قالب بنر تهیه کرده و در مکان های پرتردد، میادین و بلوارهای نقاط مختلف استان نصب کنند.

محمدی بیان کرد: در این بنرها آیات، روایات و جملاتی از بزرگان دین در مورد شهدا و اهمیت شهادت نیز درج شود.

وی عنوان کرد: استقبال قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در سفر اخیر به این استان گسترده بود به طوری که بازتاب داخلی و خارجی چشمگیری داشت.

محمدی ابراز داشت: این استقبال پرشور یکبار دیگر پیوند ناگسستنی دولت و ملت و وفاداری مردم به نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت و سبب ناامیدی دشمنان شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در هفته دولت امسال در استان شامل غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرهای استان در روز دوم شهریور، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری نشست های بصیرت افزایی در مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با 2 موضوع بیان ویژگی های دولت اسلامی و افشاگری چهره منافقان و بیان جنایت های آنان علیه نظام و انقلاب و برگزاری مراسم عمومی در روز هشتم شهریور در تمامی مناطق استان است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال هر چه بیشتر به تبیین ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر پرداخته و در این زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

وی افزود: تریبون های نماز جمعه ظرفیتی مناسب برای تبیین خدمات و عملکرد دولت است و ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نیز در خطبه های نماز جمعه شهرهای استان در این زمینه بکوشند.

خاضع بیان کرد: تبلیغات محیطی لازم و کافی در هفته دولت امسال در تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.

وی عنوان کرد: تمامی ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه مطلوبتر برنامه های هفته دولت امسال در این استان به کار گرفته شود.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: رشد، توسعه و پیشرفت استان در تمامی ابعاد به برکت نظام و انقلاب است و بیان این موضوع مهم به ایجاد امید و نشاط هر چه بیشتر در مردم منجر می شود.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی اظهار داشت: در هفته دولت امسال خدمات و عملکرد دولت در زمینه های مختلف با استفاده از تمامی ابزارها و روش ها برای قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی بحث جدیدی است و علاوه بر درون زا بودن بر تولیدات و توانمندی های داخلی تکیه دارد.

میرمحمدی بیان کرد: همگان اعم از مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب تلاش جدی کنند.

دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.