فرمانده آمریکایی: بدون روسیه هم می توانیم با داعش بجنگیم

یک ژنرال آمریکایی گفت این کشور بدون روسیه نیز می تواند با داعش در سوریه بجنگد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ آسوشیتدپرس گزارش داد: فرمانده ارشد آمریکا در نبرد با داعش روز دوشنبه گفت نسبت به هرگونه همکاری نظامی دیگر از طرف روسیه در نبرد با داعش در سوریه تردید دارد.

ژنرال استیفن تانسند افزود به اعتقاد وی آمریکا می تواند این ماموریت را بدون روسیه نیز به انجام برساند. وی در گفتگوی تلفنی با آسوشیتدپرس گفت هرگونه تصمیم درباره همکاری نظامی با مسکو به عهده دولت اوباماست، اما به عنوان یک سرباز، نسبت به روسها تردید دارم.

اظهارات تانسند نشاندهنده اکراه ارتش آمریکا در همکاری نزدیکتر با روسیه در عملیات نظامی در سوریه است هرچند روسیه خواستار همکاری نظامی با آمریکا در این زمینه است.

تانسند که فرماندهی نبرد با داعش را روز یکشنبه تحویل گرفت اعلام کرد قصد دارد حدود و سرعت عملیات نظامی در عراق را افزایش دهد و به ارتش عراق کمک کند برای بازپسگیری شهر موصل آماده شوند. وی همچنین درباره شکست داعش در شهر موصل در عراق و شهر رقه در سوریه ابراز خوشبینی کرد اما گفت این نبرد دشوار و پیچیده خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
آمریکا هرگز نمی خواهد ماشین مسلمان کشی داعش را نابود کند چون با کشتن مسلمانان در واقع به آمریکا خدمت میکند و هیچ فردی سگ باوفای خود را نمیکشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
حکومت آمریکا خودش موسس و بانی و پشتیبان داعش در منطقه است ، چگونه می تواند با خودش بجنگد ؟!!!!
آخرین اخبار