2 سینمای دیجیتال در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی انجمن سینمای جوانان ایران در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، از راه اندازی 2 سینمای دیجیتال در شهرهای شهرکرد و فارسان خبر داد.

علی جعفری گفت: این 2 سینما بر اساس تفاهم نامه موجود و با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، سازمان امور سینمایی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان راه اندازی می شود.

وی، توسعه سینماهای دیجیتال در شهرهای مختلف ایران به جهت افزایش سطح کیفی فیلم های تولید شده در سال های اخیر و همچنین استقبال خوب مردم از هنر هفتم را از برنامه های این انجمن بیان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست انجمن سینمای جوان را جزئی از بدنه این اداره کل دانست که می تواند در توسعه فرهنگ سینمایی و تولید فیلم کوتاه نقش آفرین باشد.

جواد کارگران همچنین از برنامه ریزی برای تبدیل شدن مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد به سینما دیجیتال، با همکاری انجمن سینمای جوانان خبر داد.

مدیر امور استان های انجمن سینمای جوانان ایران هم گفت: نمایندگی انجمن سینمای جوانان در شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود.

طیبه فلکیان با بیان اینکه اعطای نمایندگی به دیگر شهرستان های این استان هم در دست بررسی است،  افزود: انجمن سینمای جوانان کشور آمادگی ایجاد دفاتر در نقاط مختلف کشور را دارد.

استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای 2 سینمای فعال در شهرهای شهرکرد و بروجن است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار