استاندارخوزستان گفت:باتوجه به اهمیت بحث آموزش و توسعه زیرساخت ها در روستاها،تا دو سال آینده هیچ مدرسه کپری و کانکسی در استان نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،استاندار خوزستان  در آیین بهره برداری از 70 طرح آموزشی و پژوهشی در سطح خوزستان در هفته دولت گفت:تا 2 سال آینده هیچ مدرسه کپری در استان نخواهیم داشت.
 
غلامرضا شریعتی بیان داشت: در زمان حاضر به همت دولت تدبیر و امید در جهت بسط و گسترش علم و بالا بردن کیفیت سطح آموزش در کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است که افتتاح 70 فضای آموزشی در سطح استان نیز یکی از اقدامات موثر در همین راستا است .

استاندار خوزستان گفت :همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با بنیاد برکت یک هزار میلیارد ریال برای ایجاد فضای آموزشی، بهداشتی و جاده ای در سطح روستاهای دو شهرستان از خوزستان درنظر گرفته شده که به احتمال زیاد یکی از این دو شهرستان، شهرستان کارون است.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت بحث آموزش و توسعه زیرساخت ها در روستاها، تا دو سال آینده هیچ مدرسه کپری و کانکسی در خوزستان نخواهیم داشت.

استاندار خوزستان اظهارداشت : دین مبین اسلام یک دین فرهنگی است که در آن به کمال و ارتقاء فرهنگ انسان بیشتر از موارد دیگر توجه کرده است و در قرآن نیز بحث تعلیم و تربیت همواره مورد تاکید قرار گرفته است .

وی افزود: انقلاب اسلامی ما نیز جنبه فرهنگی داشته و در راس آن نیز گسترش فرهنگ و علم آموزی قرار دارد که همواره در سال های اخیر توجه بیشتر ی به این بخش صورت گرفته است.

شریعتی ادامه داد: زمانی که به دنیای مدرن نگاه می کنیم، دیگر ثروت های ممالک و کشورها بر اساس منابع طبیعی ارزیابی نمی شود بلکه مبنای ثروت و توسعه و رشد یک کشور بر اساس علم محوری، دانایی محوری است.

وی بیان کرد:هرکشوری که تولید علم بیشتری داشته باشد بی شک می تواند تکنولوژی بیشتری را خلق کرده و ثروت بیشتری را اندوخته کند و هرکشوری که از این غافله عقب بماند همواره در گذشته خود دست و پا خواهد زد.

شریعتی افزود: گسترش و آموزش علم بر مبنای دانایی محوری و ارج نهادن به افراد جامعه ما را به سمت یک جامعه پویا و تکامل یافته سوق می دهد .

 در این مراسم فرماندار شهرستان کارون نیز گفت: در این شهرستان در هفته دولت 24 طرح با اعتباری معادل 185 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسد.

غلام علیدادی افزود: توسعه فضای آموزشی و درمانی همواره یکی از اولویت های ما در این شهرستان به شمار رفته و امید است که با درایت استاندار خوزستان همچنان شاهد ایجاد پروژه های مهمی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.