به علت کمبود سرانه آموزشی در استان کلاس های درس 40 نفری برپا می شد که با احداث مدارس جدید این امر مدیریت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حمیدرضا شیخ الاسلام در فرهنگسرای جوان افزود: توسعه کمی و کیفی مدارس استان قم مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا 7 طرح آموزشی ویژه هفته دولت در قم به بهره برداری می رسد.

شیخ الاسلام با اشاره به تراکم دانش آموزی در مدارس استان قم تصریح کرد: به علت کمبود سرانه آموزشی در استان کلاس های درس 40 نفری برپا می شد که با احداث مدارس جدید این امر مدیریت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قم افزود: بیشترین مدارسی که با تعداد بالای دانش آموزی برگزار می شد در دوره ابتدایی بود که با مدیریت معلمان اقدام های خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزش های معلمان و معاونان به صورت جدی در حال اجراست گفت: نگاه علمی و توانمندسازی در درون آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است، از این رو دوره های آموزشی و به روز رسانی تعلیم و تربیت برای معلمان و معاونان برگزار می شود.

وی افزود: دانش آموزان سرمایه های اجتماعی هستند، از این رو معلمان باید با دغدغه به تعلیم و تربیت این قشر از سنین کمتر، اهتمام بورزند.

شیخ الاسلام ادامه داد: تعامل خوب معلمان و دانش آموزان باعث شده است تا دانش آموزان استان قم در سطح کشور رتبه های برتر را کسب کنند و امسال نیز کسب رتبه تک رقمی در رشته علوم انسانی توسط دانش آموز قمی در کنکور سراسری اتفاق افتاد.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، افتتاح ، طرح ، اموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار