همزمان با هفته دولت 10 طرح خدماتی و عمرانی در بیارجمند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود،حسن ترکمانی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود روز در این آیین گفت: امسال 91 طرح با اعتبار بیش از 475میلیاردو 130میلیون ریال، هفته دولت در شاهرود به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 205 نفر کار درست می شود. در این بخش به بهره برداری می رسد که دو طرح مهم آن از سوی شهرداری با اعتبار5میلیاردو300میلیون ریال اجرا شده است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شاهرود گفت: بقیه طرح ها نیز پنج میلیاردو300 میلیون ریال هزینه داشته اند.

وی آبرسانی به روستای توچال را یکی از مهم ترین طرح های عمرانی بیارجمند اعلام کرد و گفت: برای احرای این طرح سه میلیارد ریال هزینه شده است.

ترکمانی بهره برداری از کتابخانه خیر ساز امام رضا (ع) این بخش را مهمترین طرح فرهنگی بیارجمند اعلام کرد و گفت: 10 درصد اعتبارات استان به آبرسانی روستاها اختصاص دارد.
وی گفت:اقدامات لارم برای آبرسانی به همه روستاهای بخش بیارجمند تا آخر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبار جاده محور خانخودی- زمان آباد تا تکمیل آن ادامه خواهد یافت و برای اجرای طرح های امور عشایری نیز اعتبارات مورد نیاز تخصیص خواهد یافت.

در این آیین که جمعی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش بیارجمند نیز حضور داشتند، تعدادی از دهیاران مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند.

عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای ری آباد، مطهری، تجور، نور و تعدادی دیگر از روستا از جمله این مشکلات بود.

به عقیده دهیاران، از آنجا که این منطقه پذیرای گردشگران بسیاری است، رساندن امواج تلفن همراه برای رونق بیشتر آن ضروری است.

احداث بندهای خاکی ، لایروبی قنات ها، فعالیت شبانه روزی درمانگاه ، اعزام یک دندانپزشک و دایر کردن دبیرستان دور دوم متوسطه در روستاهای بیارجمند از دیگر خواسته های دهیاران بود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.