استاندار اصفهان از توافق هسته ای و اجراشدن برجام بعنوان یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید نام برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در شورای اداری شهرستان فریدونشهر گفت: برجام فواید زیادی برای کشور در پی داشته است.
وی افزود: اصلی ترین دستاورد برجام برداشتن زنجیرهای تحریم از پای اقتصاد کشور بود که زمینه توسعه و پیشرفت کشور را بیش از پیش فراهم کرد.
استاندار اصفهان، برگشت اموال بلوکه شده، گسترش مناسبات بین المللی کشور و عادی تر شدن روابط با کشورهای جهان، از بین رفتن ایران هراسی و اسلام هراسی و جلوگیری از جنگ نظامی علیه ایران را از دستاوردهای دیگر برجام بیان کرد.
وی در عین حال اظهار کرد: با این وجود آمریکایی ها همانطور که از ذاتشان برمی آید با بدعهدی در اجرای مواردی از تعهدات خود در برجام، مانع دستیابی ایران به نتایج نهایی برجام شده اند.
استاندار اصفهان در ادامه با گرامیداشت هفته دولت، این هفته را زمان مناسبی برای بازگو کردن دستاوردهای دولت بیان کرد.
وی از افتتاح یکهزار و 610 طرح با اعتبار بالغ بر 23 هزار و 800 میلیارد ریال در هفته دولت در استان خبر داد و افزود: اعتبار 86 درصد از این طرح ها از طریق بخش خصوصی تامین شده است.
زرگرپور با اشاره به ناامنی در کشورهای منطقه و وجود جنگ، خونریزی و کشتار در کشورهای همسایه گفت: به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی، امنیت و آرامش خوبی در کشور حاکم است.
وی گفت: نیروهای نظامی و امنیتی کشور با اشراف کامل اطلاعاتی و کنترل دقیق تحرکات گروه های تروریستی منطقه، به یاری خدا توانسته اند مانع تحقق اهداف این گروه ها در داخل کشور شوند و امنیت کشور را بخوبی تامین کنند که این امر نشاندهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار اصفهان، برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و در کمال امنیت، اجرای طرح تحول سلامت، کاهش نرخ تورم و اجرای برنامه هایی از جمله ارائه بسته حمایتی صنایع کوچک برای خروج از رکود را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید بیان کرد.
زرگرپور افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، در مراکز درمانی دولتی از شهرنشین ها، کمتر از 10 درصد و از روستانشین ها کمتر از 5 درصد هزینه درمان دریافت می شود.
استاندار اصفهان دیروز بمنظور شرکت در شورای اداری فریدونشهر و افتتاح چند طرح عمرانی به این شهرستان سفر کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.