معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه کاشان از بهره‌برداری وآغاز عملیات به ساخت 294 طرح عمرانی، خدماتی، ارتباطی، ورزشی، گردشگری، کشاورزی و برق و بهسازی روستایی همزمان با هفته دولت خبرداد.

حمیدرضا مومنیان در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی در دومین روز هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور)در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: 266 طرح از این پروژه ها افتتاح و عملیات ساخت 28 طرح آن آغاز می شود.
وی افزود:یک هزار و450 میلیارد ریال اعتبار اجرای پروژه‌های قابل افتتاح است که 60 درصد آن از طریق بخش خصوصی و تسهیلات پرداختی به متقاضیان و 40 درصد آن از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.
به گفته وی،800 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای 28 طرحی است که عملیات ساخت آن آغاز می شود که تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کاشان واردهال،
بیمارستان 280 تختخوابی امام رضا (ع) وپاسگاه خاتم در شهرک خاتم الانبیا از جمله این طرح ها است.
فرماندار کاشان تصریح کرد: 44 طرح از پروژه های بهره‌برداری شده در حوزه عمران و بهسازی شهری و 48 پروژه از این طرح ها در حوزه عمران و بهسازی روستایی، هفت طرح آموزشی، 16 طرح اشتغال و تولید، 12 طرح برق و انرژی و سه طرح در بخش گردشگری است.
مومنیان، افزود:چهار طرح در بخش کشاورزی، 115 طرح مخابراتی و 15 طرح ورزشی از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت بهره برداری می شود.
وی اظهارات داشت :این طرح ها اشتغال زایی یک هزار و 267 تن را موجب شده است. 
به گفته وی، مجموع طرح های اجرا شده در طول دوره دولت یازدهم در کاشان یک هزار طرح با جمع اعتبارات بیش از 12 هزار میلیارد ریال است.
فرماندار کاشان افزود:در حال حاضر نیز 15 طرح ملی و پنج طرح ملی - استانی از جمله رصدخانه ملی، باند دوم آزادراه کاشان - نطنز و تاسیسات فاضلاب کاشان با اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در دست اجرا است. 
مومنیان، در پایان یادآورشد :115 طرح مخابراتی و فناوری اطلاعات نیز شامل اجرای فیبر نوری، توسعه پهنای باند اینرنت، اجرا ترانسمیشن وافتتاح نسل سوم G3 شهرهای کاشان وقمصر و افزایش پهنای باند شهرستان کاشان از 1GB به 10GB با حضور محمود واعظی،وزیر ارتباطات شامگاه دوشنبه افتتاح شد.
وی خاطرنشان کرد :تقویت اینترنت 3G، توسعه و ظرفیت سازی پورت های دیتا، اجرا و تقویت سایت های BTS و افزایش ظرفیت ADSL در شهرها و بخش های این شهرستان از دیگر طرح های مورد افتتاح است.
به گفته وی،102 میلیارد ریال در مجموع برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.
شایان ذکر است: روز دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.