مکتب اسلام تنها مکتبی که به طور واقعی با تروریسم مبارزه می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به برنامه های تروریستی دشمن که شهادت رجایی و باهنر، شهید سید محمد باقر حکیم و تعداد زیادی دیگر در حرم امام علی (ع) و سردار سرلشکر محمود کاوه را بدنبال داشت گفت: این جنایات نشان از تلاش دشمنان است که همیشه با برنامه ریزی سعی داشتند نخبگان این مرز و بوم را از بین ببرند و بعد هم مدعی مبارزه با تروریسم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی فرد افزود: مکتب اسلام تنها مکتبی است که به مبارزه واقعی با تروریسم می پردازد از این رو آنها در راستای نابودی اسلام قدم برمی دارند.

وی با یادآوری خدمات دولتمردان تاکید کرد از آن جهت شهادت این2 مرد بزرگ بنام دولت نامیده می شود که دولتمردان فرصتی برای ارائه عملکرد خود به مردم داشته باشند و مردم هم بتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را با مسئولان مطرح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی فرد با تشکر از خدمات دولتمردان افزود: ملاقات های عمومی با مردم ادامه داشته باشد و این برنامه هرهفته برای یک مسئول تکرار شود.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و وجود 45 هزار دانش آموز در شهر از والدین خواست ملزومات ایرانی برای فرزندان خود خریداری کنند تا هم از اقتصاد کشور حمایت شود و هم فرزندان این مرز و بوم با فرهنگ ایرانی آموزش ببینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.