هفته دولت بهترین فرصت برای تقویت همدلی دولت و مردم است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان که خادمان ملت هستند باید این فرصت را مغتنم شمرده و گزارش عملکرد یک ساله خود را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت یادبود شهادت دو شخصیت برجسته ای است که در مدت کوتاه خدمت خویش کارهای بزرگ و ماندگاری را انجام دادند و هنوز هم شاهد آثار این خدمات هستیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارمند گفت: از تمامی کارمندان دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان که خدمات به مردم ارائه می دهند قدردانی می کنم ولی لازم است تکریم ارباب رجوع مد نظر کارمندان قرار داشته باشد.

امام جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مساجد افزود: توجه به نقش محوری مساجد در جهان اسلام و هجمه همه جانبه دشمنان اسلام به این سنگر الهی و لزوم توجه هر چه بیشتر به نقش مساجد در ایجاد اتحاد بین امت اسلامی، مسجد باید قلب تپنده حیات اجتماعی جامعه اسلامی و منشاء حرکت اجتماعی در جامعه باشد.

حجت‌الاسلام شرفی گفت: روح معنوی مسجد باید با حضور جوانان و نوجوانان، شور و نشاط داشته باشد.

وی با گرامیداشت روز پزشک گفت: پزشکان باید با سرلوحه قراردادن تقوای الهی، خیرخواه مردم بوده و در راه خدمت به آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ضمن تبریک این روز به جامعه پزشکی و خدمت رسانان عرصه سلامت و درمان جامعه افزود: پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را باروح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.