اهواز؛

نخستین سالگرد اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج)خوزستان در آیین نخستین سالگرد اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش از شهید احمد حیاری به عنوان یکی از افتخارات جهان تشیع نام برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی پنجشنبه شب در آیین نخستین سالگرد اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش درحرم دعبل خزاعی از شهید احمد حیاری به عنوان یکی از افتخارات جهان تشیع نام برد و بیان داشت:رزمندگان مدافع حرم با ایستادگی در مقابل دشمنان بشریت ،آبرو داری کردند.

وی گفت: آنان در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) از سر و جان گذشتند و با نثار جان خود اجازه ندادند تکفیری ها و داعشی ها به اهداف شوم خود در سوریه دست یابند.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه برگزاری این یادواره ها را حرکتی ارزشمند در راستای یاد آوری حماسه آفرینی این رزمندگان دانست و افزود:دفاع ازحریم اهل بیت (ع) دفاع عقیدتی است و تا نابودی دشمن ادامه دارد.

وی گفت:این یادواره ها نشان می دهد جوانان ما همیشه در برابر دشمن آماده باشند تا از کشورمان با جان ، دل و با عشق محافظت کنیم.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستانبیان داشت: مردم کشورمان امروز به شهدا و رزمندگان مدافع حرم افتخار می کنند و این ارادت و افتخار را در تشییع شهدای مدافع حرم در سراسر کشور ثابت کردند.

نخستین سالگرد اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش با حضور خانواده معظم شهدا ، نماینده مردم شوش در مجلس ، فرماندار ، امام جمعه موقت ، فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ،فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در حرم دعبل خزاعی شوش برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز در این آیین در سخنانی گفت:شهید احمد حیاری فرمانده ای دلاور ، ورزشکار ، دانشجویی بسیجی و در حقیقت نماینده چهار نسل انقلاب بود.

سرگرد کریم بابایی افزود:ارزش گذاری به شهدای مدافع حرم به ویژه شهید احمد حیاری ارزش گذاری به نسل شهدای دفاع مقدس است و امروز همه باید از نظام اسلامی محافظت کنیم نظامی که هدف آن تمدن اسلامی و پیاده کردن اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ عقیده وارد صحنه شده تصریح کرد:شهدای مدافع حرم بااخلاص ،عقیده پاک و با منش انقلابی خود فریب دنیا را نخوردند و امروز نسل جوان با الگوپذیری از شهدای والامقام و پیروی از مقام معظم رهبری بر عقیده و عظم راسخ خود پایبند می باشند.

در این آیین از خانواده شهدای مدافع حرم به ویژه خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان شوش شهید احمد حیاری همچنین شهیدعباس نادری شهید نظم و امنیت در شهرستان شوش تجلیل به عمل آمد.

پاسدار شهید احمد حیاری چهارم شهریور 94 در منطقه لاذقیه سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار