با حضور وزیر بهداشت بخش اورژانس بیمارستان طالقانی مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس بیمارستان امداد و نجات طالقانی مشهد گفت: بخش جدید اورژانس این بیمارستان با 17 تخت و هزینه 15 میلیارد ریال احداث شده است.

دکتر احسان سلطانی افزود: این بخش ظرفیت پاسخگویی روزانه به 300 بیمار را که اغلب مجروحان و مصدومان حوادث جاده ای هستند، دارد.

وی ادامه داد: ساخت این بخش از شهریور ماه پارسال و از محل بودجه وزارت بهداشت با هدف استاندارد سازی اورژانس در کشور آغاز شده بود.

دکترسلطانی همچنین گفت: بیمارستان امداد و نجات طالقانی مشهد نخستین بیمارستان در کشور است که بخش اورژانس آن در مدت کوتاه از محل بودجه های استاندارد سازی اورژانس های کشور، احداث شده است.

رئیس بیمارستان طالقانی مشهد افزود: بخش قدیمی اورژانس بیمارستان طالقانی مشهد با شش تخت، شرایط مناسب برای خدمات رسانی به بیماران را نداشت که اکنون بخش جدید جایگزین آن شده است.

او همچنین اعلام کرد: مرحله دوم بخش اورژانس بیمارستان طالقانی مشهد با 22 تخت در بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بیمارستان امداد و نجات طالقانی در شمال غرب مشهد واقع شده است و تنها مرکز مجهز درمانی شمال شرق کشور برای امداد رسانی به مجروحان حوادث جاده ای به شمار می رود.

وزیر بهداشت پس از افتتاح بخش اورژانس بیمارستان طالقانی مشهد از عملیات اجرایی بخش اورژانس بیمارستان قائم (عج) مشهد نیز دیدن کرد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.