وزير بهداشت گفت: جمهوري اسلامي بدون رعايت اخلاق هيچ مزيتي نسبت به ساير نظام ها نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دكتر حسن قاضي زاده هاشمي امروز در جلسه شوراي اداري استان با بيان اينكه اساس دين ما بر پايه اخلاق است، اظهار كرد: شهيدان رجايي و باهنر دو الگوي حكمراني هستند و پيروي از انها مي تواند ما را از كج روي ها مصون بدارد.

وي افزود: در جامعه امروز خيلي راحت با ابرو و حيثيت مردم بازي مي كنيم و تهمت هاي ناروا مي زنيم و اين بر خلاف ارمان ها و اهداف انقلاب است امام جمهوري اسلامي را بر اساس ارتقا ارزش هاي اخلاقي پايه گذاري كرد، اميدوارم به سمت اخلاق پيش برويم.

وزير بهداشت يكي از اقدامات مهم دولت يازدهم را تلاش در جهت رفاه ملي عنوان كردو افزود: در زمان تحويل دولت اختلاف بين سران قوه ها، مرجعيت و گروه هاي مرجع و روحانيون، گروه هاي فكري و سياسي بود و دولت با رهنمودهاي و رهبري و مجلس خيلي خوب اين اوضاع را سامان بخشيد.

دكتر قاضي زاده هاشمي ادامه داد:در جريان مذاكرات هسته اي هرچند به همه امال و ارزوها نرسيديم اما بايد به اين فكر كنيم كه اگر نميشد چه اتفاقي مي افتاد

وزیر بهداشت با اشاره به برجام و نتایج آن تاکید کرد: شاید فکر نمی‌کردیم روزی بتوانیم مسأله PMD را خاتمه دهیم، اما اگر همین یک دستاورد را هم داشته باشد ارزشمند است و نباید غیرمنصفانه به برجام نگریست .

قاضی‌زاده هاشمی به تغییر رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت اشاره کرد و گفت: رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصد مورد تایید رهبری است و غیرممکن هم نیست .

وی با اشاره به توفیقات صنعت برق و نفت در کاهش وابستگی به انرژی افزود: نه تنها با جیره‌بندی‌ها مواجه نشدیم بلکه 5 هزار مگاوات برق صرفه‌جویی شد و 4 میلیون متقاضی مشترک برق شدند و آب آشامیدنی 2 میلیون و 500 هزار نفر نیز تامین شد و این به معنای آن است که دولت با تمام ظرفیت خود تلاش می‌کند .

وزیر بهداشت با بیان اینکه می‌توانستیم از مذاکرات هسته‌ای استفاده بهتری بکنیم، گفت: سرمایه‌گذاری خارجی پس از برجام 45 برابر شده و این امر سبب شده آرامش و آسایش بیشتری در جامعه به وجود آید .

قاضی‌زاده هاشمی بر لزوم ساماندهی وضع یارانه‌ها تاکید کرد و گفت: مشکل اصلی امروز کشور مسأله اقتصادی است و بیشترین وقت را می‌گیرد اما اتفاق و اتحاد می‌تواند ما را در رسیدن به سرمنزل مقصود کمک کند و با دستاوردهای بیشتری مشکلات مردم و کشور را حل کنیم .

وی با تشکر از اعضای شورای اداری خراسان رضوی که با تمام ظرفیت فعال می‌کنند، افزود: حدود یک‌هزار و 200 میلیارد تومان پروژه در حال بهره‌برداری در استان است که البته حق استان بیش از این‌هاست .

وزیر بهداشت ادامه داد: در حوزه سلامت هم همان بیمارستان‌های قدیم همچنان فعال هستند و اگر آستان قدس وارد مسأله شود، امیدهای بیشتری به وجود خواهد آمد .

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار