فرماندار سرعین با تاکید بر لزوم ارائه راهکارهایی برای رونق هرچه بیشتر گردشگری در این شهرستان گفت: برگزاری جشنواره‌های فصلی بهترین راه برای معرفی سرعین به گردشگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در آیین افتتاح هتل کوروش سرعین افزود: باید سرعین را از طریق برگزاری جشنواره های متعدد فصلی به گردشگران بشناسانیم.

وی در این زمینه برگزاری جشنواره زمستانی سرعین را طی سال گذشته موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: این جشنواره که با اعتبارات بخش خصوصی برگزار می شد سال گذشته توانست در فصل زمستان ۱۵ هزار گردشگر را به سرعین جذب کند.

فرماندار سرعین این رقم را اندک ولی امیدبخش دانست و یادآور شد: ما هر روز شاهد تغییراتی در سرعین هستیم چنانچه این شهر امروز به دلیل برخورداری از نعمات طبیعی و چشمه های بهشتی و بویژه حضور جهادی مردم در عرصه های سرمایه گذاری، سازندگی و عمران به قطب گردشگری کشور تبدیل شده است.

ناصری در این خصوص با تاکید بر اینکه سرعین با سرمایه‌گذاری بومی به نگین گردشگری کشور تبدیل شده است، تصریح کرد: سرمایه گذاری های مطلوبی در این شهر گردشگری کشور صورت گرفته و این روند در حوزه های مختلف همچنان تداوم دارد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۵۱۰ میلیارد ریال پروژه اقتصادی و گردشگری در سرعین طی هفته دولت امسال متذکر شد: این رقم در هفته دولت سال گذشته بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال بود که نشان می دهد سرمایه گذاری ها حدود دو برابر شده است.

وی در بیان پروژه های افتتاحی در طی هفته دولت ادامه داد: در این هفته طرح هایی نظیر آبدرانی، هتل، مرغداری، بازارچه، سد معیشتی و... با مجموع ۲۲۰ نفر اشتغالزایی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

هتل کوروش سرعین در زیربنای 4 هزار و ۸۰۰ متر با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال که ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۲۰ میلیارد ریال آورده شخصی افتتاح شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.