زنجان؛

افزایش میزان سبد مصرفی CNGنسبت به بنزین موتور در استان زنجان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت : میزان سبد مصرفی CNGنسبت به بنزین موتور در استان زنجان 13در صد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛آقا محمدیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به رشد میزان سبد مصرفی CNGاستان نسبت به بنزین موتور ،افزود:میزان سبد مصرفی   CNGنسبت به بنزین موتور در 4ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13درصد افزایش یافته است .

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین مصرفCNGنسبت به بنزین موتور در فرودین ماه 95در ناحیه ابهر با رشد 55درصد ی بوده است،عنوان کرد : سبد مصرفیCNGشهرستان ابهر نسبت به بنزین موتور در چهار ماهه سال جاری 25درصد افزایش یافته است .

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان خاطر نشان کرد :همچنین کمترین رشد سبد مصرفیCNGنسبت به بنزین موتور به ترتیب در ناحیه مرکزی ۵ درصد و ناحیه قیدار ۹ درصد بوده است.

آقا محمدیان با بیان اینکه در چهارماهه سال جاری جایگاه جدیدی در مدار سوخت رسانی وارد نشده است ،اظهار داشت: این مساله بیانگرافزایش ساعت کارکردکمپرسورهای موجود در منطقه ، کاهش ساعات تعطیلی جایگاه ها، استفاده از توان حداکثری تجهیزات منصوبه در جایگاه ها و در نهایت اقبال عمومی به استفاده از این سوخت پاک بوده است.

وی اعلام کرد :تلاش می شود که این درصد باحمایت وهمکاری جایگاهداران وبهره برداران درتمامی نواحی در پایان سالجاری به بیش از ۵۰ درصدکه نیمی ازمصرف بنزین خواهدبود،برسد.

اتنهای پیام/ش

برچسب ها: نفت ، مصرف سوخت ، افزایش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.