گزارش مهر مادری در کار آفرینی روایت کارآفرینی است که با نیت خیرخواهانه برای معلولین نیازمند، برای آنها اشتغال هم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ خانم شریعت پناهی کارآفرینی است که با نیت خیرخواهانه برای معلولین نیازمند اشتغال ایجاد کرده است.

این کارآفرین موفق کشور در این راه تمام زندگی خود را وقف این توان خواهان کرده است.

مهرمادری در کارآفرینی
این کارآفرین موفق با مهرمادرانه خود از معلولین نیازمند دستگیری کرده و روحیه باورپذیری را در آنها تقویت کرده است.

خانم شریعت پناهی در توضیح روند شروع کار آفرینی برای معلولین گفت: 40 نفر از معلولین نیازمند و آموزش پذیر را در کارگاهی در کنار هم مشغول به کار کرده ام و وسایلی نظیر: تشک، وسایل آشپزخانه، وسایل سیسمونی و .. را تولید می کنند.

مهرمادری در کارآفرینی
این کارآفرین موفق استان سمنان افزود: اولین بار که قصد راه اندازی مرکزی برای معلولین را کرده بودم به من در خانه برای بوجود آوردن کارگاه اجاره نمی دادند و من مجبور شدم برای این کار خانه خود را فروخته و در یکی از خانه های شهر به صورت اجاره ای زندگی کنم.

مهرمادری در کارآفرینی
یکی از معلولین مشغول به کار در کارگاه  ضمن ابراز رضایت از کار کردن گفت: مشغول درست کردن دستگیره آشپزخانه هستم و از درآمد آن نیز رضایت دارم.

مهرمادری در کارآفرینی
خانم شریعت پناهی با اشاره به حمایت هایی که باید باعث دلگرمی او در این مسیر باشد تصریح کرد: من برای این ساختمانی که در آن معلولین مشغول به کار هستند حدود یک میلیارد و 300 میلیون هزینه کرده ام و همه ی پول آن را نیز خود پرداخت کرده ام و هیچ ارگان یا نهادی هم به من کمک نکرده است.

مهرمادری در کارآفرینی

مهرمادری در کارآفرینی
مهرمادری در کارآفرینی
بی شک رضایت این معلولین رضایت خداوند را به همراه دارد که چیزی فراتر از عناوین و لوح های تقدیر است.

دست توانمند و نیت خیرخواهانه در کنار حمایت ها و حضور مسئولین می تواند گره از مشکلات نیازمندان بسیاری بگشاید فقط کافی است که این دو در کنار هم قرار گیرند.

انتهای پیام / د   


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار