مديرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از افتتاح دارالقرآن کوثر ناحيه 3 اهواز به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقي زاده اظهار داشت: دانش آموزان ما اگر بخواهند موفق باشند بايد به منابع فرهنگي، ديني و مذهبي موجود در جامعه وصل باشند و اين مهارتها را کسب نمايند و فصل اول کتاب زندگي فرزندان ما همين معنويات خواهند بود .

وی به آمار جانباختگان در تصادفات اشاره کرد و افزود: روزانه تعداد 45 نفر در کشور به خاطر تصادفات جان خود را از دست مي دهند و اين مشکل با رعايت يک واژه ساده قابل پيشگيري است.

تقي زاده رعايت ادب در زندگي اجتماعي را همان واژه ساده عنوان کرد که اگر در جامعه رعايت شود از بروز چنين مشکلاتي مي توان جلوگيري کرد .

مدير کل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: اگر در اين مکان ها آموزش به خوبي انجام گيرد جامعه ما ديگر نيازي به احداث بيمارستان و نيروي انتظامي نخواهد داشت و رعايت اين اصول باعث کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه خواهد شد .

وی گفت : مرکز دارالقرآن کوثر با فضايي به متراژ 625 متر مربع و با اعتباري بالغ بر پانصد ميليون ريال از درآمدهاي اختصاصي در ناحيه 3  اهواز و با هدف ترويج و اشاعه فرهنگ قرآني و ديني در جامعه در فضايي معنوي راه اندازي شده است.

گفتني است ، دارالقرآن کوثر به مناسبت هفته دولت و با حضور مديرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ،اعضاي شوراي اسلامي شهر اهواز ، جمعي از روحانيون ، مقامات استاني و فرهنگيان ناحيه 3  افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.