معاون پژوهش، نيروی انساني و برنامه ريزی آموزش و پرورش خوزستان از انتخاب 4 اثر معلمان خوزستانی به عنوان آثار برگزیده کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حرج چلداوي گفت: اين 4 اثر در مرحله کشوري هفتمين جشنواره توليد محتواي الکترونيکي رشد به عنوان آثار برگزيده و 13 اثر به عنوان اثر شايسته تقدير معرفي شدند.

وی افزود:  از بين 81 اثر منتخب کشوري 17 توليد محتواي الکترونيکي متعلق به استان خوزستان  است. خوزستان با 1500 اثر ثبت شده در مرحله استاني و 40 اثر راه يافته به مرحله کشوري داراي 13 اثر شايسته تقدير و چهار اثر برگزيده، با کسب سه رتبه اول و يک رتبه سوم جزو استان هاي برتر کشور شد.

چلداوي اظهار کرد: آثار مربوط به شمس قنبر زاده و محمد باقر بهرامي ، امير قاسمي راد، محمد نيک افروز به عنوان رتبه هاي اول در بين 81 اثر برگزيده نهايي و اثر توليد شده توسط خانم راضيه روزبه به عنوان رتبه سوم برگزيده کشوري معرفي شدند که به رسم يادبود لوح زرين جشنواره و جوايز نقدي به آنان اهدا شد.

وي مهم ترين هدف برگزاري اين جشنواره را  توسعه و تعميق فرهنگ توليد محتواي الکترونيکي و استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرآيند يادگيري و ايجاد زمينه مناسب براي شناسايي و پرورش توانمندي‌هاي معلمان، دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در توليد مواد و رسانه‌هاي الکترونيکي يادگيري دانست و گفت : توليد مواد و رسانه‌هاي يادگيري متناسب با نياز معلمان و دانش‌آموزان و استفاده از آنها در فرآيند تدريس، زمينه‌سازي براي مشارکت فعال معلمان و مربيان در توليد، تکميل و غني‌سازي مواد و منابع متنوع يادگيري، توانمندسازي مدرسه براي ايفاي نقش اصلي و محوري در نيل به وضع مطلوب در توليد و بهره‌برداري از مواد و رسانه‌هاي يادگيري، مراکز و منابع متنوع يادگيري و ايجاد بانک اطلاعاتي محتواي توليد شده در استان‌ها از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين جشنواره بود.

گفتني است ، مراسم اختتاميه هفتمين «جشنواره توليد محتواي الکترونيکي رشد» ويژه دانش‌آموزان، فرهنگيان و دانشجومعلمان با تجليل از ۸۱ اثر برگزيده در در محل مدرسه دارالفنون تهران برگزار شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.