یزد؛

استفاده از ظرفیت های فراوان کشور برای خدمت به جامعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت:اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت های فراوان کشور برای خدمت به جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛
طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزدگفت:امکانات و اموال دستگاه ها که در برخی موارد مورد غفلت وارد می شود به نحو مطلوب در مسیر خدمت به مردم استفاده شود.
 
طالبی افزود:افتتاح مجموعۀ فرهنگی ورزشی امید جوان از این جهت که این مجموعه در منطقه پرتراکم و کمتر برخوردار شهر یزد واقع شده و از ظرفیت هایی که در اختیار دستگاه ها بوده به نحو مطلوب استفاده شده جای تقدیر دارد.

وی گفت: با افتتاح چنین پروژه ها و مجموعه های فرهنگی و ورزشی بتوانیم بیشتر از گذشته در جهت رشد نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت مردم گام برداریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم گفت: مجموعۀ فرهنگی ورزشی امید جوان با متراژ یکهزار و 500 متر مربع و زیربنای 300 مترمربع از محل اعتبارات و درآمدهای مجموعۀ فرهنگی ورزشی رفاه کارگران به بهره برداری رسیده است.

محمدحسین ریاحی افزود: این مجموعه ورزشی می تواند 14 رشته ورزشی را زیر پوشش قرار دهد و امکان فعالیت ورزشی برای 830 نفر در این مجموعه فراهم است.
 
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.