معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه گفت: اجرای این طرح نقش اثرگذاری در حمل و نقل آسان مسافر و بار از استان های مرکزی به جنوب کشور دارد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ خیرالله خادمی در آیین بازدید از طرح های در حال احداث گچساران اظهار داشت: تکمیل ساخت جاده چهارخطه 150 کیلومتری بابامیدان فارس، گچساران کهگیلویه و بویر احمد به بهبهان خوزستان در این سه استان از مهمترین برنامه های دولت برای تحقق این امر است.

وی با اشاره به اینکه این طرح 2 سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: یکهزار میلیارد ریال در سه سال گذشته برای اجرای احداث چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان هزینه شده است.

معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی اجرای این طرح را نقش اثرگذاری در حمل و نقل آسان مسافر و بار از استان های مرکزی به جنوب کشور ذکر کرد.

خادمی افزود: ساخت جاده گچساران به بنادر جنوبی از دیگر طرح های مهم راهسازی در جنوب کشور که در 2 فاز شمالی و جنوبی در حال اجراست.

وی بیان کرد: بخش جنوبی جاده 125 کیلومتری گچساران به بنادر جنوبی و در بخش شمالی این شهرستان به چرام با یک جاده 72 کیلومتری به هم متصل می شوند.

وی ادامه داد: این طرح نیز چهار سال آینده بهره برداری می رسد.

معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی به منظور بازدید از طرح های راهسازی شهرستانهای گچساران و باشت به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده است.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.