یاسوج؛

پیشرفت 95 درصدی عملیات اجرایی بوستان ولایت یاسوج

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری یاسوج گفت: 95 درصد از عملیات اجرایی بوستان ولایت؛ یکی از زیباترین تفرجگاه های خانوادگی جنوب کشور در این شهر به پایان رسیده است .

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محسن رضایی در بازدید مدیران شهری از بوستان خانوادگی ولایت افزود: برای احداث فاز یک بوستان خانوادگی ولایت 85 میلیارد ریال و برای کل مجموعه 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.

وی با بیان این که احداث بوستان ولایت در 2 فاز اجرا می شود، گفت: فاز نخست آن شامل اجرای مسیر رودخانه، پیست های دوچرخه سواری و پیاده روی ، سکوهای نشیمن ، آمفی تئاتر، مکان های ورزشی ،سرویس های بهداشتی و رفاهی است و عملیات اجرایی بر روی تپه مشرف در این پارک در فاز بعدی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری یاسوج گفت : همجواری با آبشار 'بشار'، دسترسی آسان به بوستان ، واقع شدن در ورودی اصلی شهر، مجهزبودن به پارکینگ خودرو، چشم انداز زیبا در شب ، داشتن امنیت ، مجهز بودن به پیست دوچرخه سواری و پیاده روی ازجمله مولفه های منحصر به فرد بوستان خانوادگی ولایت است .

وی میزان فضای سبز بوستان خانوادگی ولایت را 20 هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: برای پیاده روی صبحگاهی شهروندان مسیر استانداردی به طول 2 کیلومتر در این بوستان احداث شده است .


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.