مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گفت: سیستم خزانه داری الکترونیکی معین یا بدون ارباب رجوع برای نخستین بار در کشوردر کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت :  این سیستم با تکیه بر توانمندی حوزه فناوری و اطلاعات اقتصاد و دارایی استان صورت گرفته و برای نخستین بار در کشور اجرا می شود.

ابراهیم کشاورز با بیان اینکه برای اجرای این طرح همه زیرساختهای فنی و نرم افزاری در استان فراهم شده است افزود : تا هفته آینده این طرح بطور رسمی راه اندازی و اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح دستگاه­های اجرایی برای  پرداخت و درخواست پول ،سپرده ها ، ثبت اموال و مستندسازی نیازی به حضور ندارند گفت : افزایش بهره وری ،مدیریت زمان ،مصرف سوخت ،سرعت بخشیدن به انجام کارها و خدمات و نیز جلوگیری از تردد و ایاب و ذهاب کارکنان ادارات به خزانه داری معین از مهمترین فواید و دستاوردهای راه اندازی این سامانه الکترونیکی است.

کشاورز از افزایش 119 درصدی درآمدهای عمومی استان در سه سال اخیر نسبت به سال 92 خبر داد و افزود : درآمدهای عمومی استان از 102 میلیارد تومان در سال 92 به 223 میلیارد تومان در سال 95 افزایش یافته است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.