استان چهارمحال و بختياری حائز رتبه برتر کشور در برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

چهارمحال و بختياري در انتخابات سال گذشته رتبه برتر كشور را كسب كرد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختياری گفت: اين استان رتبه برتر كشور در برگزاری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورد.

قاسم سليمانی افزود: موفقيت های به دست آمده استان در انتخابات گذشته به خاطر فعاليت مطلوب تشكل های سياسی، تدبير در مديريت و حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه بوده است.

وی اضافه کرد: چهارمحال و بختياری در این انتخابات هيچ گونه تنش سياسی، جناحی و گروهی نداشت.   

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مرحله اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعه ۷ اسفند ۹۴ همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس دهم نیز جمعه ۱۰ ارديبهشت ۹۵ همزمان با سراسر کشور در ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ، و شهرستان بروجن این استان برگزار گردید.

چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار