از دست اندرکاران کاروان های راهیان نور دانش آموزی گیلان، در همایشی امروز در انزلی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در این همایش از 120 دست اندرکار کاروان های راهیان نور دانش آموزی گیلان قدر دانی شد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان در این همایش یک روزه اعلام کرد: در سال تحصیلی گذشته 15هزار و 734 دانش آموز گیلانی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

سرهنگ عباس بایرامی افزود : تا پایان امسال این آمار به 20 هزار نفر خواهد رسید.

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان استقبال دانش آموزان از کاروان های راهیان نور را خوب توصیف کرد و گفت : دانش آموزان در این سفر معنوی با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا می شوند.

سردار محمد عبدا... پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز گفت : با انتقال آرمان های شهدا به نسل جوان اثرات شبیخون فرهنگی دشمنان خنثی می شود.

استاندار گیلان هم در همایش تجلیل از دست اندرکاران کاروان راهیان نور دانش آموزی تقویت روحیه جهادی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی اسلام لازم دانست و گفت : این روحیه باید بین دانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی اند نهادینه شود.

محمدعلی نجفی بر حمایت از آموزش و پرورش و سپاه قدس گیلان در اعزام کاروان های راهیان نور تاکید کرد و افزود : استانداری گیلان برای اعزام این کاروان ها اعتباری ویژه اختصاص داده است.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.