فعالان اقتصادی استان فارس از فضای شبکه ایران کالا حداکثر استفاده را ببرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل صدا و سیمای استان فارس در دومین جلسه کارگروه هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: بزودی صدا وسیما، شبکه ایران کالا را با هدف تبلیغ استفاده از کالای ایرانی در دستور کار قرار می‌دهد و این موضوع فرصت مناسبی است تا فعالان اقتصادی و مسئولان استان فارس برای داشتن سهم عمده در این شبکه برنامه ریزی کنند.
سید تقی سهرابی با اشاره به وجود قوانین مطلوب در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و اظهار نظر مراجع عظام در تقبیح استفاده از کالای قاچاق افزود: دستگاه ‌های فرهنگی و رسانه‌ های همگانی باید بیش از گذشته برای فرهنگ‌ سازی این مهم در جامعه تلاش کنند.
مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با بیان اینکه باید کاری کرد که استفاده از کالای ایرانی برای مردم تبدیل به یک افتخار و غرور ملی شود ادامه داد: برای تحقق مبارزه با قاچاق کالا شتاب و سرعت بیشتری لازم است و باید همدلی و همراهی مناسبی بین مردم و مسئولان به وجود آید چراکه اقتصاد مقاومتی و قاچاق کالا و ارز ارتباط معناداری با هم دارند.
احمدی زاده مدیرکل امنیتی و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استان فارس با اشاره به پیچیدگی قاچاق کالا خاطر نشان کرد: هر کدام از دستگاه ‌ها و نهاد های استان که ظرفیت ‌ها و توانایی ‌هایی دارند که می ‌تواند در این زمینه مفید وسازنده باشد راهکار ارائه دهند تا برای آگاهی و فرهنگ‌ سازی جامعه به کار گرفته شود.
شعبانی نماینده آموزش و پرورش استان فارس گفت: در این نهاد بار سنگین این مسئولیت بر عهده معلمان است و ضروری است که به صورت ویژه در کلاس ‌های آموزشی و برای والدین آسیب‌ های شرعی و قانونی قاچاق کالا برای دانش ‌آموزان و والدین آن ها تبیین شود.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: شبکه ، ایران ، کالا ، فضایی ، مناسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار