مسئول برگزاری نخستین مسابقات رباتیک کشوری گفت: نخستین دوره رباتیک کشوری یادواره سرلشکر شهید خلبان سرلشگر غفور جدی با معرفی تیم های برتر در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نیلوفر اصولی مسئول برگزاری نخستین مسابقات رباتیک کشوری گفت: نخستین دوره رباتیک کشوری با حضور 300 شرکت‌کننده از 21 استان کشور به مدت 3 روز به میزبانی استان اردبیل برگزار شد و در این مسابقات شرکت‌کنندگان در 4 لیگ مسیریاب ویژه٬ لیگ مسیریاب ساده٬ لیگ مسیریاب حرفه‌ای و لیگ جنگ‌جو با هم به رقابت پرداختند.

نیلوفر اصولی با اشاره به اینکه نخستین دوره مسابقات رباتیک کشوری از سطح بسیار بالایی برخوردار بود٬ افزود: در این مسابقات شرکت‌کنندگان از استان‌های مطرح کشور با هم به رقابت پرداختند و سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بسیار پیشرفته بود.

مسئول برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک کشوری بیان کرد: در پایان مسابقات نخستین دوره رباتیک کشوری در لیگ مسیریاب ساده استان‌های کرمانشاه و خراسان رضوی و در لیگ مسیریاب ویژه استان‌های کرمانشاه و اردبیل و در لیگ مسیریاب حرفه‌ای استان‌‌های گلستان٬ مشهد٬ تهران و در لیگ جنگ‌جو استان تهران به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند و در پایان از مقام‌های برتر این مسابقات با اهدای لوح سپاس و جوایز ویژه تجلیل و قدردانی شد.

وی اظهار کرد: مسابقات رباتیک کشور در استان اردبیل باید تداوم یابد تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌‌های استان اردبیل در بخش رباتیک استفاده کنیم چرا که این استان استعدادهای بسیاری در این زمینه دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.