مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: تلفات و خساراتی که از وقوع یک حادثه مثل زلزله یا رانش و سیل متوجه جامعه می شود بخصوص در بخش تلفات جانی، جبران ناپذیر و غیرقابل تحمل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه با اشاره به اینکه تا سال 1405 تمامی روستاهای غیر مقاوم در سطح استان مقاوم خواهد شد، افزود: تامین امنیت جانی هم وطنان به ویژه در روستاها در شرایط بحرانی با پیشبرد سریع برنامه های مقاوم سازی مسکن روستایی تامین می شود.

وی با اشاره به جایگاه کارگروه های تخصصی و کارشناسان تامین مسکن گفت : بحمدالله نظارت دقیق و تلاش این عزیزان موجب شده خسارات وارده بشدت کاهش یابد و البته این امر به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درجریان اجرای طرح ویژه مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی برمی گردد و مسلما" این نهاد کارنامه درخشانی دراین خصوص ارائه کرده است.

امامی یگانه گفت: هدایت و سمت و سو دادن به جریان اعتبارات درمناطقی که ضرورت تخصیص بیشتردارد ،کنترل ساخت وسازها دراراضی پرخطر یا کنار رودخانه ها و زمین هایی که احتمال رانش و وقوع حوادث غیرمترقبه است جهت پیشگیری و کاهش خسارات از وظایف اصلی این گروه است.

ویبا اشاره به مشارکت مردمی و کمک هایی که ازسوی خیرین جامعه می شود اظهارداشت: کمک هایی که ازسوی برخی دستگاه ها و تسهیلاتی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دراختیار این عزیزان گذاشته کار بازسازی و احیای روستا را سرعت بخشیده و احداث واحدهای مسکونی مقاوم درسطح روستاها را عملیاتی کرده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تامین ، مسکن ، شرایط ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.