معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش جدی این اداره برای واگذاری اماکن ورزشی نیمه تمام بیشتری به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛صابر رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش ورزش استان گفت: ماده 27 مجوز واگذاری مجموعه های ورزشی را که سالها به دلیل عدم برخورداری از بودجه بصورت نیمه تمام باقی مانده اند ، به بخش خصوصی است و این امکان را فراهم می کند تا این فضاها به سرعت و مشارکت بخش خصوصی تکمیل گردند.


وی تاکید کرد:در حال حاضر اعتبارات دولتی جوابگوی تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام استان در ورزش نیست و ماده 27 یک فرصت استثنایی برای افرادی است که شرایط و علاقه لازم برام سرمایه گذاری در ورزش را دارند.

رحیمی افزود:در اینخصوص از شهرستان های استان خواسته ایم پروژه های قابل واگذاری خود را جهت طرح در کارگروه و واگذاری به بخش خصوصی را معرفی کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نشست مشترک اخیر اعضای کمیسیون ماده 27 استان کرمانشاه با دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان گفت:در این نشست مقرر شد 5 استخر سرپوشیده استان در شهرستان های هرسین،اسلام آبادغرب،صحنه،کنگاور و پاوه از طریق ماده 88 و 27 بصورت اجاره مدت دار به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی در پایان از بازدید اعضای کمیسون ماده 27 این اداره کل از اماکن ورزشی و رفاهی مجموعه ورزشی انقلاب خبر داد و گفت:در این بازدید ها نحوه نگهداری و بهره برداری از این اماکن مورد بررسی دقیق و کارشناسانه دقیق قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.