با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 11 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان علامه بهلول اختصاص یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبر نگاران جوان از مشهد ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در حاشیه برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت‌و‌گو و گزارشی از روند اجرای پروژه بیمارستان علامه بهلول ارائه کرد.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز پس از این گفت‌و‌گو، در هامش نامه درخواست دکتر احمدی در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل بیمارستان علامه بهلول، از مهندس ابوالحلاج مدیرکل دفتر بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا سریعا همه اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شود.

مدیر بودجه دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این خصوص گفت: پس از این دستور وزیر بهداشت، همه اعتبارات مصوب بیمارستان علامه بهلول در سال جاری به میزان 11 میلیارد و 300 میلیون تومان تامین و اختصاص یافت و تا پایان مهرماه هم ساختمان بیمارستان تکمیل گردد.

محمدرضا قدیمی افزود: این اقدام در حالی صورت گرفت که در بسیاری از پروژه‌های عمرانی تا پایان سال هم 100درصد اعتبار تخصیص نمی‌یابد ولی ابراز رضایت وزیر بهداشت از روند سریع تکمیل این پروژه باعث شد تا همه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان علامه بهلول در پنج ماهه نخست سال اختصاص یابد.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بیمارستان علامه بهلول را مهمترین اقدام پیش روی دانشگاه در سال جاری یاد کرد و افزود: به محض اتمام عملیات ساختمانی و تحویل پروژه توسط پیمانکار به دانشگاه، کار تجهیز بخش‌های مختلف آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام// ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار