رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گناباد گفت:با انجام تمهیدات لازم پذیرش بیمار در بخش MRI بیمارستان علامه بهلول تا پایان آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا احمدی گفت: دستگاه جدید بخاطر کیفیت تصویری ۵ برابری نسبت به دستگاه نصب شده در بیمارستان ۲۲ بهمن، علاوه بر انجام دقیق تر MRI کاهش چشمگیر زمان انجام MRI را به دنبال دارد که این امر موجب آسایش بیشتر بیماران بویژه بیماران دارای دیسک کمر می شود.

احمدی با اشاره به روند اجرایی بیمارستان علامه بهلول افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و حمایت های مقام عالی وزارت امیدواریم با اتمام عملیات ساختمانی و تجهیز این بیمارستان در دهه مبارک فجر این بیمارستان افتتاح شود.

او همچنین در این جلسه پس از شنیدن گزارش عملکرد و پیشنهادات گروه فیزیک پزشکی و پرتوشناسی، با خرید تجهیزات مورد نیاز کنترل کیفی و اندازه گیری سیستم های رادیولوژی موافقت نمود.

دکتر علیرضا منتظرابدی مدیر گروه فیزیک پزشکی و پرتوشناسی نیز با قدردانی از پیگیری های ریاست دانشگاه جهت خریداری تجهیزات جدید، پیشنهاد گروه فیزیک پزشکی مبنی بر احداث مرکز جامع درمان سرطان شرق کشور را مطرح نمود که مقرر شد پس از آماده شدن طرح نهایی در این خصوص تصمیم گیری شود.

انتهای پیام // ح ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.