بهره‌برداری کامل از بیمارستان علامه بهلول گنابادی نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های شهری است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد بااشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان 200 تختخوابی علامه بهلول اشاره و ابراز کرد: خوشبختانه عملیات ساختمانی این بیمارستان از پیشرفت خوبی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود از ۱۵ آبان‌ماه، چیدمان وسایل ۵ بخش از آن آغاز شود.

دکتر احمدی با بیان اینکه بهره برداری کامل بیمارستان علامه بهلول گنابادی نیازمند تکمیل زیرساخت‌های شهری توسط برخی از ادارات شهرستان است، تصریح کرد: بهره‌برداری از این بیمارستان موجب افزایش تردد در مسیر بلوار وحدت می‌شود که این امر نیازمند ایجاد پل، بهسازی و آسفالت این محور و ایجاد دیوار ساحلی است.

او افزود: برای تامین برق این بیمارستان نیازمند تسریع در جدول‌گذاری مسیر بلوار وحدت هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در سه حوزه درمان، بهداشت و آموزش، اظهار کرد: کاهش پرداختی بیماران بستری، ترویج فرهنگ زایمان طبیعی، ایجاد چهار کلینیک ویژه تخصصی و ویزیت بیماران توسط پزشکان متخصص با تعرفه دولتی، بهسازی و بهبود فضاهای بیمارستان‌ها از مهمترین دستاوردهای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه درمان است.

رضایت‌مندی 82 درصدی بیماران از خدمات ارائه شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه

دکتر احمدی با اشاره به بررسی میزان رضایت‌مندی بیماران از خدمات بیمارستان‌های دانشگاه، گفت: بر اساس این نظرسنجی که تابستان امسال در سطح بیمارستان‌ها انجام شد، 82درصد از بیماران از خدمات ارائه شده این طرح در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه رضایت کامل داشتند، 14درصد رضایت نسبی و تنها 4درصد از خدمات ارائه شده ناراضی بودند.

او ادامه داد: بر اساس این نظرسنجی، 81 درصد از بیماران از هزینه‌های درمانی و بستری بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار رضایت کامل داشتند.

دکتر احمدی با بیان اینکه بر اساس این نظرسنجی، 100درصد بیماران اعلام کردند که هیچ هزینه غیرمتعارف و خارج از صورتحساب از آن‌ها اخذ نشده است، افزود: در این نظرسنجی، از بین کادر درمانی، رضایت‌مندی از پزشکان 90 درصد و از پرستاران 88 درصد بود.

دکتر احمدی در پایان از حمایت‌های ارزنده حجت‌الاسلام صادقی‌نسب امام جمعه معزز، مهندس بنائی نماینده محترم مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی و دکتر نبی‌پور فرماندار محترم گناباد در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت قدردانی کرد.

انتهای پیام// ح ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.