سوسنگرد با داشتن بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در رتبه هشتم آموزشی استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر اداره آموزش و پرورش باغملک ظهر امروز شنبه در پنجمین جلسه هفتگی بررسی مسائل مناطق آموزشی ویژه باغملک و سوسنگرد که با حضور استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: در بخش انسداد مبادی بیسوادی از تعداد ۵۴ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل ۵۳ نفر، به کلاس های درس هدایت شدند.

خداداد کردی با اشاره به توسعه پیش دبستانی در شهرستان باغملک اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته از یک هزار و ۷۱۰ نفر دانش آموز پایه اول، تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر دوره پیش دبستانی را طی کردند که در استان خوزستان حائز رتبه اول بودیم.  

وی افزود: در بخش انسداد مبادی بی سوادی از تعداد ۵۴ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل تعداد ۵۳ نفر، مجدداً به کلاس های درس هدایت شدند.

مدیر آموزش و پرورش سوسنگرد نیز در ادامه این جلسه گفت: سوسنگرد با داشتن بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در رتبه هشتم آموزشی استان قرار دارد.

سید جاسم نعیمی عنوان کرد: در کنکور امسال در رشته ریاضی یک دانش آموز با رتبه ۲۳ در رشته ریاضی فیزیک و هشت نفر رتبه زیر ۳۰۰ در سایر گروه های آموزشی داشتیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.