بهروز تابانی به مسابقات جهانی پرورش اندام اسپانیا راه یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهروز تابانی، پس از موفقیت در اردوی تیم ملی بدنسازی ،به عنوان نماینده آذربایجانشرقی در وزن 100 کیلوگرم جهت شرکت در مسابقات جهانی پرورش اندام به کشور اسپانیا اعزام می شود . 

سه‎شنبه هفته جاری، رقابت بازبینی انتخاب نفرات برتر در تهران برگزار و از هر وزن یک نفر انتخاب و به مسابقات قهرمانی جهانی بادی‎بیلدینگ و بادی‎کلاسیک اعزام می‎شود.

در این رقابت ها بهروز تابانی ،در دسته ۱۰۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و ضمن راهیابی به تیم ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران مجوز حضور در مسابقات جهانی پرورش اندام در کشور اسپانیا را بدست آورد.

وی ،در حرکتی ارزشمند با حضور در گلزارشهدای سراب ضمن ادای احترام به قهرمانان واقعی ،مدال طلای خود را به خانواده ستوانیکم شهید فتح اله ملازاده که اخیرا در در گیری با قاچاقچیان به شهادت رسیده بود تقدیم کرد.

بهروز تابانی متولد سال 1371 ساکن شهرستان سراب و از قهرمانان پرورش اندام کشور است که تا کنون موفق به کسب چندین مدال طلای استانی و کشوری شده  و مقام سوم جهانی در مسابقات جهانی مکزیک را درکارنامه فعالیت ورزشی خود دارد .

مسابقات  جهانی پرورش اندام دهم آبان ماه سالجاری در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.